Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 28 iulie 2017

Ti-am oferit luna in dar
Autor.Gabriel Razvan Stoica
27 Iulie.2017

Tu pentru mine esti Iubire
Comoara Sufletului meu,
Scump Inger,Mingaiere
Frumosul Vietii ce-o traiesc.

Te Iubesc mult din Inima
As da ori ce sa te fac fericita,
Caci tu meriiti ce e mai bun
Esti Zana Sufletului meu.

Iubito hai te rog cu mine afara
Sa privim noaptea,Stelele,
Sa ne-nbatam cu-aroma Florilor
Si vintul sa ne mingaie usor.

Priveste Cerul e senin
Sunt doar stelele imprejurul nostru,
Luna inca n-a aparut
Ce-o fi cu ea,Unde s-a dus?.

Ei bine draga mea Iubita
Uite luna-i aici,cu noi,
Acum e in btatte la tine
Pentru ca tu meriti tot ce-i mai bun.

Sa sti ca eu te pretuiesc din Suflet
Imi dau si Viata pentru tine,
Esti Fata ce-a mai importanta pentru mine
Te Iubesc mult Ingerul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu