Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 19 iulie 2017

Ma-ndragostesc de tine
Autor.Gabriel Razvan Stoica
19 Iulie.2017

Mi-e inima facuta cioburi
Pe jos la fel... paharul meu de vin
Cu fruntea prinsa-n palme
Ma simt asa... strain

Iar gandurile-mi toate
Se-mpart in mii de zboruri
La tine se indreapta
Doar tu-mi poti potoli orul.

ma-ndragostesc de tine dimineata
privindu-te prin abur de cafea
si cand pe paine imi intinzi dulceata
la fel de dulce-mi faci si viata mea

Visez tot cea,ce traiesc
S-au ce traiesc este un vis real?,
Sa te am linga mine asa de dulce
Sa-mi fi Iubita ce-o doream?.

Ma-ndragostesc de tine in fiecare zi mai tare
Esti prca tot mai minunata,
Asa o Fata dulce si frumoasa
Esti tu Ingerul mau din vis.

Cu tine zilele imi sunt senine
Si toate parca mult mai dragi,
Te Iubesc mult Iubito Draga
Din zori si pina pe-nserat.

Ma-ndragosteac de tine pe-nserate
Cand luna se scufunda-n ochii tai
Tu dormi pierdut, eu te privesc ca toate
Acele stele ce privesc la noi.

Asa ca tu-mi esti marea mea Iubire
Mereu ma-ndragostesc de tine,
Imi esti si Inger si dracusor
Dar eu pe tine te ador.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu