Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 8 iulie 2017

Zorii Diminetilor de Vara
Autor.Gabriel Razvan Stoica
8 Iulie.2017

Sunt fericit ca am asa o Zana
Ce-mi lumineaza calea Vietii.
Ca tu esti dulcea mea Iubita
Ca suntem astazi impreuna.

Cu tine-n dreapta mea Viata-i un vis
Traim in lumea noastra de Poveste.
Fiecare zi e o mingaiere
Tu esti amea Iubire.Dulce Inger al Inimi mele.

De cand tu ai venit in Viata mea
Ceru-i de un albastru puri.
Zorii ce-aduce o noua zi
Sunt pline de aroma si savoare.

Nu pot sa descriu in cuvinte
Iubirea Sfinta ce ti-o port.
Sa sti ca tu esti pentru mine
Inima ca imi bate-n piept.

Am grija mereu sa zimbesti Iubito
Sa fi o rasfatata.Meriti mult.
Mai implinit cu-ata prezenta
Te Iubesc mult.Pina la infinit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu