Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 28 aprilie 2017

Trandafirul Iubirii
Autor.Gabriel Stoica
28 Aprilie.2016

Tu Zână buna ce Viața îmi luminezi
Si-mi mingaiere Inima cu Iubire.
Te rog să primești darul meu
Un Trandafir gingas așa ca tine.

În iel am pus Iubirea ce Ti-o port
Parfumul Sufletului meu.
Cântecul Inimii din piept
Ce bate pentru tine.Te Iubesc.

Florile toate sunt Frumoase
Gingașe.pline de culoare și parfum.
Dar tu ești Zana mea Frumoasa
Cu strălucirea ta le eclipsezi.

Sunt cel mai fericit ca-mi ești Iubita
Tu Îngerașul meu cel scump.
Ai să fi mereu pentru mine
O Floare fina.Cel mai Frumos Trandafir.

O Floare Dulce pe care cu Iubire am s-o ud
Si-am s-o răsfăț cu mingaiere.
Mereu am să te ocrotesc
Pe tine Zână buna.Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu