Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 24 aprilie 2017

Eu n-as putea sa-ti spun ca nu te mai Iubesc
Autor.Gabriel Razvan Stoica
24 Aprilie.2017

Eu, n-aș putea să-ți spun 
că nu te mai iubesc!
Așa defapt se naște, 
necazul ce-l trăiesc.

Te vad rece si dura
Total indiferenta,
Vad ca nu iti mai psa
De mine si de noi.

Cu-atita usurinta
Tu faci pasu-napoi,
Unde-s cuvintele frumoase
Si juramintul dintre noio?.

Eu n-am gandit vreodata
Ca Povestea ce-o traim,
Sa apuna precum Soarele
Si sa scrie sfarsit.

Mi-asa de greu sa vad
Indiferenta ta,
Stiind ca-n urma cu putin timp
Erai Frumoasa mea.

Sa privesc pozele in care
Zambim,Ne sarutam,
Mi-e greu sa sti ca doare
Ca ai ales asaceva.

Si totus daca pleci
Sa iei cu tine dorul,
Povestea dintre noi
Lacatul si Iubirea.

Sa nu vorbesti de mine
Nimic niciunui Om,
Pentru ca tu Iubire
Mi-ai facut mie rau.

Daca ar putea Inima
Sa vrea sa te urasca,
Asi fi mai fericit
Ca nu mai am povara.

Dar nu e cum vreau eu
Ea bate cu blindete,
Chear daca plinge azi
Sa sti ca Te Iubeste.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu