Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 19 aprilie 2017

De-mi ceri
Autor.Gabriel Stoica
19 Aprilie 2016

De-mi ceri acum sa urc pana la luna,
Sa fur din ea o parte, apoi sa-ti fac cununa,
Am sa incerc s-ajung pana la stele
Si-ncet incet sa pot pasi pe ele
Sa imi fac drum s-ajung pana la luna
De asta vrei... din ea iti fac cununa.

De-mi ceri sa alerg acum la tine
De si suntem departe si drumul e lung,
Am sa alerg grabit in noapte
Ca zorii sa nu ma prinda pe drum.

S-ajung la tine-n brate somnul sa ma fure
Vegheat de mingaierea si de sarutarea ta,
Sa-mi fi tu Ingerasul ce ma ocroteste
Ce-mi mingaie Inimioara.

De-ar fi sa fie ce-mi doresc
Sa fi tu astazi,maine,mereu linga mine,
Nimic nu mi-ar fi imposibil sa-ti ofer
Ori cite-mi ceri si iti doresti.

Caci Iubirea iti da putere
Curaji in toate,tu sa reusesti,
De-mi ceri sa zburam pi-n la Stele
In brate am sa te iau si vom fi linga ele.

Si le vom lua intr-un buchet
Un colier sa impletim,
Sa scriem mare ca noi ne Iubim
Ca toti sa vada cit suntem de fericiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu