Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 13 aprilie 2017

Te vad in fiecare Fata
Autor.Gabriel Razvan Stoica
13 Aprilie.2017

Esti frumoasa ca un Inger
Te-am Iubit si Te Iubesc.
Ai ramas a mea minune
Zana buna din Povesti.

Tu ai fost si vei ramine
Miracolul Vietii mele.
Tu mi-ai pus Iubirea-n Suflet
Tot tu mi-ai luato cu tine.

Atunci lumea mea de Bazm
Sa prabusit intr-o clipa.
Am varsat lacrimi adinci
Tu ai disparut intr-o clipita.

De-atunci te vad in fiecare Fata
Pe care o intalnesc pe strada.
Tresar si parca imi doresc
Sa fi tu si sa iti vorbesc.

Acum imi este tare greu
Cand vad cupluri cum se saruta.
De Paste as fi vrut sa-mi fi aproape
Sa ma saruti si sa ma ti de mina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu