Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 15 aprilie 2017

Lumina pentru Tata
Autor.Gabriel Razvan Stoica
15 Aprilie.2017

E Pastele Domnul Isus a Inviat
Lumina lui cea Sfinta peste noi sa coborit.
Sa ne mingaie si sa ne aline
Necazul.Supararile.

Vin cu lumina la mormintul tau
Sa-ti lumineze calea-n Rai.
Mi-e dor de tine Tata bun
Mi-e dor in brate sa te string.

Asa de fericiti eram o dinioara
De Paste eram impreuna.
La Munte.Ne plimbam prin Tara
Si ce frumos era.Zambeam.Ciocneam un ou.cu voie buna.

Acum mi-ntorc privirea catre Cer
Te vad in Soare si in stele.
Vin cu lumina Sfinta azi la tine
La toti ne este dor de tine.

Taticule nu te-am uitat
Si nu te vom uita nici cand.
Tu n-ai murit esti aici pe pamint
In Inimile noastre.Te Iubim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu