Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 23 aprilie 2017

Cand Luna
Autor.Gabriel Stoica
23 Aprilie 2016

Cind luna pe Cer apare
Te-astept Iubita mea in parc,
Pe banca noastra ce-a de linga teiul cel rotat
Unde intaia oara noi ne-am sarutat.

Sa fim noi doi si Florile
Si luna tie sa-ti zimbeasca,
Eu sa te tin la mine-n brate
Si sa ma joc in parul tau.

Sa iti sarut gura cea dulce
Si sa ma pierd in Ochii tai,
Sa simt ata dulce mingaiere
Sa ma rasfeti asa cum o faci deobicei.

Tu esti Ingerul meu cel pretuiesc
Fata ce-a draga a Inimii mele,
Doar linga tine eu zimbesc
Pentru ca tu esti tot ce eu Iubesc.

Iubita mea,Floare Frumoasa
Mereu sa fim doar amindoi,
Tu sa-mi fi Zana mea aleasa
Eu sa fiu mereu Printul tau.

Si fiecare zi a Vietii noastre
Sa o traim lafel ca azi,
Zimbind,Iubindu-ne ca-n prima zi
Pi-n la sfirsitul Vietii noastre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu