Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 27 aprilie 2017

As vrea sa pot
Autor.Gabriel Stoica
Tu ai venit in Viata mea
Si ai adus cu tine Soarele,
Mi-ai mingaiat Sufletul,Inima
Punind Iubirea ta cea minunata.
Mi-ai dat mina sa ma ridic
Si Ochii larg mi i-ai deschis,
Un zimbet tu in ei ai pus
Si Ochii mei tu i-ai oprit din plins.
Asa frumos la mine te gindesti
Si ma rasfeti cu ata Iubire,
Ma ti in brate si-mi soptesti
Ca iti doresti intreaga Viata sa fi linga mine.
Ce mult as vrea sa pot si eu sa Te Iubesc
Asa cum ma Iubesti tu pe mine,
Sa simt cum imi bate Inima in piept
De Dragul tau,Sa strig Iubire.
Tu esti frumoasa ca un Inger
Te porti asa frumos cu mine,
Si imi oferi numai Iubire
Faci totul sa ne fie bine.
As vrea si eu sa Te Iubesc
Dar nustiu ce-i cu mine,
Ca-ci Inimioara mea din piept imi spune
Nu te grabi si lasa Timpul sa decida pentru tine.
Sunt nopti in care nu pot sa adorm
Visez la clipe fericite,
Gindul meu zboara catre tine
Si spune,poate-ntrozi vei fi amea Iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu