Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 30 aprilie 2017

Lumina pentru Tata
Autor.Gabriel Stoica
30 Aprilie.2016

În noaptea aceasta am să vin la tine Tata
Să îți aduc lumina Sfântă A Învieri lui Isus.
Pașii tăi să iti călăuzească
În Lumea dreapta a celor Sfinti.

Știu că acolo Tata tu ești Fericit
Si ne privești de sus din Cer.
Ne Ocrotesti si ne mingai
De tot ce-i rău tu ne ferești.

Dacă ar fi să mă întrebe Dumnezeu
Ce-as vrea ca eu să primesc in astă-seară.
I-as spune.Ca pe tine Tatăl meu
Să Inviezi si tu cu Fiul său.

Dar tu ai primit Viață veșnică
În Lumea fara de păcat.
Tu ești acolo lingă Dumnezeu
Ești mingaiat si Binecuvântat.

Te rog cînd îți aduc Lumina Sfântă
Să apari in fata mea.Să-mi spui ceva.
O Vorbă blinda de încurajare
Așa cum o făceai cindva.

Să ști că Te Iubesc.Mi-e dor de tine
De glasul si de mingaiere ta.
Mereu ești viu în această lume
Și niciodată nu te voi uita.

Poezie Dedicată pentru Tata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu