Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 11 aprilie 2017

Frumoasa esti Iubita mea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
11 Aprilie.2017

Frumoasa esti Iubita mea
Inger venit din Cer pe-o stea.
Dulce si plina de caldura
Esti tot ce am.Dulce faptura.

Frumoasa esti tu-ntodeauna
Cand razi.Cand plingi de fericire.
Cand esti nervoasa si ma certi pe mine
Cand ma saruti si ma Iubesti.

Iubita mea esti cea mai dulce Fata
Mi-esti Draga mult si te admir.
Tu-mi dai puterea fericirii
Tu ma faci mai frumos.Mai implinit.

Mereu noi vom fi impreuna
Iubirea noastra-i scrisa-n stele.
Imi esti Ingerul Vietii mele
Esti o minune.Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu