Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 15 aprilie 2017

Cu tine
Autor.Gabriel Stoica
15 Aprilie 2016

Cu tine vreau sa trăiesc.
Cu tine vreau sa zimbesc.
Cu tine am ales să merg mai departe în Viața
La tine în brațe vreau sa adorm si sa ma trezesc în fiecare dimineață.

Tu esti Îngerul meu
Zâna ce-mi dă fericire.
Tu mingai Sufletul meu
Doar tu-mi dăruiești Iubire.

Ești Soarele ce strălucește
Vintul ce mă mingaie.
Ploaia ce mă răcorește
Luna ce-mi dă liniște.

Doar tu ești Sufletul meu
Fara de tine eu nu-s.
Ești Inima din pieptul meu
Ești Fata pe care-o Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu