Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 6 aprilie 2017

Iubire in taină
Autor. Gabriel Stoica.

Stau si privesc la pozele cu tine
Ești Dulce,Ești Frumoasă un Boboc de Fata,
Mi-esti Dragă mi-aș dori să fi cu mine
Nu am curaji să-ți spun,M-e teamă.

Vorbesc,cu tine-n fiecare zi
Inima-mi bate tare-n piept,
As vrea să-ți spun dar nu îndrăznesc
Că îmi ești Dragă si in taină Te Iubesc.

As vrea să te invit la o cafea
De mină să te tin,sa te privesc,
In brațe să te pot lua
Să-ți spun ce simte Sufletul si Inima.

O Fata așa Frumoasă cum ești tu
Din todeauna mi-am dorit,
Să-i dau in dar Inima mea
Să o răsfăț,s-o ocrotesc in fiecare zi.

Te-aș pretui ca pe-o comoara
Ca pe un dar Divin trimis de Dumnezeu,
Tu ai fi toată Viata pentru mine
Dulcele Îngeraș al meu.

Cum să fac să-ți pot a spune?
Că Te Iubesc in taină si mi-esti Dragă
Că Mi-aș dori să vi tu lingă mine
Si împreună să fim pe vecie.

Aajuta-ma te rog dați seama că te plac
Încearcă să citești la mine-,n Suflet,
Să înțelegi cit de mult eu te plac
Pe tine Dragă Fata din această Poezie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu