Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 30 aprilie 2017

Iubeste Oamenii
Articol oferit de.Gabriel Razvan Stoica
Atit de frumosi am fi noi daca am alunga ura.Lasindo de-oparte. Daca am gandi frumos si-am scapa de orgolii.Asa fericiti si linistiti am fi. Cineva spunea.Ura se naste din Iubire. Eu il contrazic si spun.Ura se naste din Suflet si neputinta. Cand vedem ca pierdem ne revoltam.Si apoi lovim din cuvinte.Fezic.Etc.  Lasa-ti Inima sa bata frumos.Sufletul sa se deschida si sa Infloreasca precum Floarea. Nu privi cu ura cand pierzi sau cand nu poti realiza ce au facut altii.Fi senin. Fara ura se traieste frumos.Fara Iubire nu exista Viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu