Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 8 aprilie 2017

Cand spui Te Iubesc
Autor.Gabriel Razvan Stoica
8 Aprilie.2017

Atunci cand ne indragostim
Visam.Plutim.Traim ca-n bazme.
Spunem cuvinte.Alintam
Avem o lume roz in fata.

Ne place tot ce-avem in jur
Nici un defect toate-s perfecte.
Vedem in partenerul nostru Omul bun
S-au al vrajim sa-avem clipe frumoase.

Nu te lasa dus de cuvinte dulci
Nici nu visa la nemurire.
Mai bine taci si nu-mi vorbi
Arata-mi fapte de Iubire.

Nu doar rasfat si sarutari
Si nici Iubirea noaptea-n pat.
Arata-mi ca-mi vei fi aproape
Si cand sunt valuri in-aval.

Si cand sunt trist.Sarac.Morocanos
Sau poate tot intors pe dos.
De ma Iubesti asa cum spui
Esti linga mine.ma susti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu