Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 10 aprilie 2017

Priveste in adincul Inimii mele
Acolo se gaseste Iubire,
In Suflet ea e pecetluita
Si toata ti-o ofer tie.

De cind in calea mea tu ai esit
Inima-mi bate pentru tine,
Aud vocea ta ne-ncetat
Ce Dulce mereu ma mingaie.

Decite ori te privesc
Ma pierd in Ochii tai senini ca Marea,
In brate-mi doresc sa te string
Sa gust altau Dulce sarut.

Parfumul tau ma vrajeste
Frumusetea ta ma rapeste,
Din zi in zi tot mai mult imi doresc
Sa fi amea Regina pentru ca Te Iubesc.

Nici,cind nu m-am gindit
Cai sa-mi fi asa Draga,
Dar iata ca asta simt
O Dragoste curata.

Tu esti o Dulce Floare
O Stea ce straluceste,
Esti Fata care-mi place
Si Inima-mi rapeste.

Eu Te Iubesc,curat
Fiinta Diafana,
Imi esti atit de Draga
Esti tot ce imi doresc.

Autor.. Gabriel Stoica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu