Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 14 aprilie 2017

Alint

Autor.Gabriel Stoica.

In fiecare Dimineață la tine-n brațe mă trezesc răsfățat
De mâinile tale fine mingaiat,
Iar Soarele pentru noi strălucește
Ești Fata pe care o Iubesc,Si mă Iubește

Ești Dulcea mea alinare
Raza de Soare a Sufletului meu,
Mă simt Fericit si Iubit
Cum numai in visee am trăit.

Nu cred că e alt Băiat in Lume
Mai Iubit si mai răsfățat ca mine,
Am cea mai Frumoasă Fata
Sunt Fericit că Te Iubesc.

Mereu tu lingă mine ești
Mă răsfeți si mă Iubești,
De tine am cea mai mare grijă
Ești Zina cea bună din Povestii.

Pentru cei,ce se Iubesc. Să aveți mereu grijă unii de alții.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu