Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 25 aprilie 2017

Sa-mi fi raza de Soare
Autor.Gabriel Razvan Stoica
25 Aprilie 2017

Te privesc asa frumoasa
Dulce si incantatoare,
Esti o raza de lumina albastra
Ce mi-a luat Inima-n palme.

Te gasesc atragatoare
Glasul Sufletului tau mi-e drag,
Esti o Fata ce imi place
Esti un mic boboc de Floare.

De-as ajunge la Inima ta
Si-ai alege sa imi fi Iubita.
Ai fi steaua mea din noapte
Soarele din ziua plina.

Esti tu Ingerul din vis
S-au vei fi in realitte,
Tie iti scriu Poezii
Fata dulce,Fata draga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu