Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 12 aprilie 2017

Si daca
Autor.Gabriel Razvan Stoica
12 Aprilie.2017

Astazi sunt fericit ca te am pe tine
Ingerul ce imi lumineaza Viata,
Esti dulcea mea Fata ce ma alinta
Pura ca Floarea din gradina.

Atit de fericit sunt ca te am pe tine
Tu esti sprijinul si Sufltul meu,
Astazi Inima-mi bate pentru tine
Te Iubesc mult Ingerul meu.

Si daca intr-o zi te-as pierde
Te-as cauta pi-n te-as gasi,
Caci altfel fara tine nu pot merge inainte
Tu esti tot ce Iubesc si ce alint.

Nu pot descrie sentimentul ce-l traiesc cu tine
Esti visul ce-l traiesc in fiecare zi,
Te Iubesc mult,Un veac de-acum inainte
Esti Fata draga a Sufletului meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu