Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 19 aprilie 2017

Esti departe
Autor.Gabriel Razvan Stoica
19 Aprilie.2017

Esti departe dar te am in Suflet
In gandul si Inima mea.
Ma gandesc.Cu Drag la tine
Si privesc la poza ta.

Te desenez in mintea si privirea mea
Sa te pot vedea aevea linga mine.
Iti aud soptindu-mi vocea ta
Cat de dulce esti Iubire.

Iti scriu poezii in fiecare zi
Te Divinizezi.Mi-esti Draga.
Vino repede la mine
Mi-este greu ca nu esti linga mine.

Tu esti visul meu frumos
Gandul bun.Sufletul meu.
Astept sa te intorci acasa
Vino.Vino linga mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu