Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 27 aprilie 2017

Evadare
Autor.Gabriel Stoica
As vrea sa evadez din linistea singuratati
Sa te gasesc pe tine Dulce Iubire,
Sa am parte de mingaiere
Sa-mi fie bine deacum inainte.
Caci tu Iubire aduci mingaiere
Si alini greul ce ne-apasa,
Ne dai putere,fericire
Si ne aduci lumina-n Viata.
As vrea sa te gasesc pe tine
Fata frumoasa cu Suflet curat,
De vi tu sa ma iei cu tine
Sa evadez in lumea ta unde e bine.
Si daca vi nu te mai las sa pleci
Te voi pastra cu Drag la mine-n Suflet,
Si am sa te pastrez ca pe-o comoara
Vei fi un Inger,Marea mea Iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu