Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 27 aprilie 2017

Cui ie dor de mine
Autor.Gabriel Stoica
27 Aprilie.2016
Sunt lingă Oameni.Ai Iubesc
Scriu versuri.Poezie de Iubire.
Ca Inimile triste să le-aline
Si Fericire celor îndrăgostiți să dăruiesc.
Imi place sa va vad zimbind
Plini de Iubire.Fericiți.
Ca-ci Iubirea e Sentimentul minunat
Pe care cindva l-am îmbrățișat.
De toti îmi pasă și pun Suflet
Dar mă întreb de mine cui e dor?
Se gindeste cineva si la mine
Dacă zimbesc s-au imi e greu?
Și eu vreau sa fiu Fericit
Lafel ca voi să traiesc.clipa.
Să fiu Iubit si ocrotit
Sa daruiesc.cuiva Iubirea.
Dar Viața Nare drumul neted
Nui drept ca-n palma.Sunt urcușuri.
Pe toate eu am să le trec
Si-am să zimbesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu