Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 7 aprilie 2017

Doar tu
Autor.Gabriel Razvan Stoica
7 Aprilie.2017

Ti-am jurat Iubire pura
Tie Sfint Inger Divin,
Doar tu esti la mine-n Suflet
Doar pe tine Te Iubesc.

În paradoxul zilelor de azi
Și-n așteptarea celor ce-or veni,
Nu te voi lăsa nicicând să cazi
Voi fi alături și te voi iubi.

Am sa pun mereu in Ochii tai
Zimbetul si fericirea,
Sufletului ai voi darui
Dragostea si ocrotirea.

Tu ești eclipsă de soare și de lună,
O sursă infinită de lumină,
Și îmi doresc mereu să fii alături
Din coșmar să mă scoată a ta mână.

Vreau impreuna fericiti sa fim mereu
Sa-mi fi amea dulce Printesa,
Doar tu esti Sufletelul meu
Tot ce am azi,Ziua senina.

De neprețuit e când mă uit la stele
Și-n universul acesta infinit,
Te strâng puternic în brațele mele
E mai mult decât vreodată aș fi dorit...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu