Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 27 aprilie 2017

Gandul la tine
Autor.Gabriel Stoica
Tu esti departe ma gindesc la tine
Mi-e dor de mingaierea ta,
As vrea sa te mai sttring in brate
Sa iti aud Dulceata din vocea ta.
Mi-e dor de Ochii tai Frumosi
De parfumul Sufletului tau,
Mi-e dor sa te mai string in brate
Si sa ma joc in altau par.
La tine ma gandesc pentru ca Te Iubesc
Iti simt lipsa,Dorul ma omoara,
Visez ca am sa te reintilnesc
Tresar cind vad pe strada,
O Fata care tie-ti seamana.
Gandul la tine mi-e mereu
Ma intreb daca esti Fericita,
Imi pasa daca vesela tu esti
Pentru ca esti tare frumoasa.
Eu inca te astept sa vi
Sa-mi aduci zimbetul pe fata,
Sa-mi potolesti dorul ce ma apasa
Sa fi aici sa nu ma mai gindesc in lipsa ta la tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu