Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 8 aprilie 2017

Iubire

Autor. Gabriel Stoica

Eu Te Iubesc si imi ești Dragă
Un Înger bun,O Dulce Fata,
Un Suflet curat si nevinovat
Ești Fata la care toată Viata am visat.

Am fost cineva la tine-n brațe
Un răsfățat,un Fericit,
In preajma ta eram in siguranță
De tine mă simțeam Iubit.

In fiecare zi trăim un vis
Un vis in care se găsea Iubire,
Tu Fata Dulce erai lingă mine
Iubirea era mare pentru tine.

Nimeni in Lume nu era mai Fericit
Mă simțeam un Băiat Iubit,
De cea mai Dulce si Frumoasă Fata
Tu erai visul meu cel împlinit.

Cit timp tu ai fost lingă mine
Plingeam mereu de Fericire,
Eu nici odată nu eram trist
Pentru că erai lingă mine si eram Iubit.

De Suflețelul meu tu te-ai lipit
Si mi-am dorit nimic sa nu-ți lipsească,
Am căutat,M-am străduit
Să îți ofer Iubirea mea curata.

Dar na fost de ajuns,tu ai plecat
Eu am luptat să ramai lingă mine,
In fiecare zi te-am căutat
Dar mereu ușa mi-ai închis in nas.

Dece am făcut si fac eu toate astea pentru tine?
Pentru că Te Iubesc si vreau sa-ti fie bine,
Eu stiu că tu ai Suflet bun,Curat si minunat
Si nas vrea cineva să profite de tine.

Privește atent in jurul tău
Si vezi cine te mai Iubește așa ca mine,
Toți cei,ce sunt in jurul tău
Nu te Iubesc,Vor altceva de la tine.

Of dacă ai putea să mă privești
Să se deschidă Ochișorii tăi.
Să înțelegi că nu-ți vreau răul,Ci doar bine
Si nu vreau să mai dai de greu.
.
De cînd de lingă mine ai plecat
Tot rătăcești si ești nefericita,
Si toți cei,ce-au fost lingă tine
Doar te-au mințit nu te-au Iubit.

Privește bine-n jurul tău
Si ai să vezi că am dreptate,
Toți Te Iubesc,că esti Frumoasă
Dar de tine se folosesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu