Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 22 aprilie 2017

Te Iubesc,cum Soarele Iubeste Cerul
Autor.Gabriel Razvan Stoica
22 Aprilie.2017

In Viata mea tu esti luceafar
Te-ai asezat in Sufletelul meu,
Cu mingaiere mi-ai adus fericire
Si mai facut sa vad lumea in roz.

Esti Icoana pe care-o pretuiesc
Te Iubesc mult,nu pot descrie in cuvinte,
Esti Sufletul si Inima din pieptul meu
Cel mai frumos si scump,Ingerul meu.

Te Iubesc,cum Soarele Iubeste Cerul
Cand vesel straluceste pina in amurg,
Esti tot ce mi-am dorit in Viata
Tot ce mereu am sa Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu