Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 6 aprilie 2017

Mama
Autor.Gabriel Razvan Stoica
6 Aprilie.2017

Mama Draga iti Multumesc
Ca mi-ai dat Viata in lume.
Ca-i vegheat ca eu sacresxlc
Sa ajung ceva in lume.

Tot cea.ce astazi sunt
Tie iti datorez din Suflet.
Un Om mare cu Suflet bun
Mai crescut frumos cu grija.

Mama mea.Dulce Fiinta
Ingerul meu pazitor.
Te Iubesc din Inimioara
Tu esti Sufletelul meu.

Tu mi-ai dat viata si Soare
Tu alint si mingaiere.
Mama pentru mine esti
Tot ce am si ce Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu