Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 27 aprilie 2017

Si parca
Autor.Gabriel Stoica
Și parc-aș vrea în strop de ploaie
Să mă transforme Dumnezeu
Pe trupul tău să curg șiroaie
Să te ating ușor...doar eu!
Mi-esti Draga,Te Iubesc din Suflet
Nici,cind na-si vrea ca sa te pierd,
Tu esti o Zana buna din Povesti
Ce ma rasfata.
Și parc-aș vrea să fiu pământul
Cu pașii tăi ce îl pătezi
Sau poate-aș vrea să fiu cuvântul
În care tu mereu să crezi
Și parc-aș vrea o adiere
De vânt,să fii în părul meu
Sau poate-o fină mângâiere
A unei flori din geamul tău
Dar cel mai mult as vrea sa fiu
Iubirea din Inima ta,
Sa fi mereu tu linga mine
In Viata asta si dincolo de ea.
Și parcă nu-i ușor să fiu
Un gând,în sufletu-ți pustiu
Da-ți spun că orice preț achit
Doar pentru ca să-ți fiu iubit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu