Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 27 aprilie 2017

Rămâi iubito , cum eu te-am cunoscut
Autor.Gabriel Stoica
Era o zi cu Soare
Cu,Cer albastru si senin,
Tu mi-ai esit in cale
Si Dulce mi-ai zimbit.
In piept Inima mi-a tresarit
Mi-a spus usor in soapta,
Ca tu esti tot ce si-a dorit
Zana Frumoasa din Povesti.
Pe loc privirea tu mi-ai fermecat
Cu Frumusetea ta mai captivat,
Cu altau parfum mai cucerit
Din clipa aceea m-am indragostit.
Ne-am luat de mina si-n Parc am plecat
De razele de Soare mingaiati,
Ne-am luat in brate si ne-am saruta
Jurindu-ne Iubire vesnica.
Si ne-am promis ca ori ce ar fi
Sa mergem impreuna mai departe,
Sa alungam toti norii plumburii
Ca Soarele mereu sa ne insoteasca.
Nu concep Viata fara tine
Tu esti si Soare si Zi pentru mine,
Esti Ingerul meu pazitor
Cea mai Frumoasa Fata.
Rămâi aşa cum astăzi eşti, o prea
frumoasă fată, cum găseşti doar prin
poveşti şi prin legende cu feţi frumoşi
şi frumoase zâne.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu