Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 18 aprilie 2017

As vrea sa vin la tine
Autor.Gabriel Stoica
18 Aprilie 2016
A trecut deja o vreme
De cînd singur rătăcesc.
Vreau si eu să-mi strig Iubirea
Să răsfăț și să Iubesc.
Aș pleca departe-n lume
La tine as vrea sa ajung.
Să te strung în brațe tare
Și dulce să te sărut.
Să mă pierd în Ochii tăi
Să-ți simt Sufletul frumos.
Să îți scriu o Poezie
Să îți spun că Te Iubesc.
Ești Frumoasă ca un Înger
Ca Soarele strălucești.
Ești o Fata Dulce tare
Mi-ar plăcea sa ma Iubești.
Am să-ți fiu mereu aproape
Și am să te ocrotesc.
Inima din pieptul meu
Eu cu Drag Ti-o Daruiesc.
Vom fi mereu împreună
Și la bine si la rău.
Soarele va străluci
Pe Cerul nostru mereu.
Ia-ma-n lumea ta cu tine
Si n-o sa îți pară rău.
Am să-ți fiu loial doar tie
Si-am să Te Iubesc mereu.
Multi sunt ce-i.ce te-au mințit
Ce ti-au rănit Inima.
Dar eu n-am să fiu ca ei
Tu vei fi Zeița mea.
Imi ești Draga.tare-mi placi
Simt că esti perechea mea.
Pentru că tu ești ca mine
Ești un Dulce Îngeraș.
Poate ca-ntr-o bună zi
Iubirea ne va uni.
Și vei fi Îngerul meu
Asta vrea Sufletul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu