Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 27 aprilie 2017

Din Suflet
Autor.Gabriel Stoica
De mic copil te-am asteptat sa vii
Si-am ascultat in liniste izvorul
Cum suna melancolic dulce dorul
Si visul ce-a ramas ne-implinit
Te-am desenat si te-am visat
Dulce,gingasa ca un Inger,
Cu Suflet bun,curat si minunat
Ce linga mine vei fi Viata-ntreaga.
Mi-am spus mereu de ai sa vi
Te-oi rasfata si ocroti,
Vei fi in dreapta mea mereu
Tu Zana Dulce,Eu Printul tau.
Si te astept,te tot astept
Noapte de noapte Stelele intreb,
De te-a vazut peundeva
Sa te aduca-n Viata mea.
Sa fim mereu noi impreuna
Si in fiecare zi noi sa zimbim,
Noapte de noapte sa stam sub clar de luna
Inbratisati de adierea vintului de Vara mingaiati.
Dar tot te caut,ratacesc
Dece te-ascunzi,Dece nu te gasesc?,
O Clipa doar ai fost in Viata mea
Dar repede ai plecat si nici ca-m mai aflat ceva de tine.
Tu nu stii cum e rupt din cer sa fii
Si nici ce-i rasuflarea intrerupta
Cind respirind sa tremuri parca-i frig
Si sa vorbesti rugind cu-o soapta muta
De ce tu pleci ? eu te iubesc sa stii
O inima-i usor sa o strivesti
Dar mult cu mult mai greu e sa iubesti
Din suflet , nu numai cu ochii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu