Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 24 aprilie 2017

Iubesc iubirea
Autor.Gabriel Stoica
24 Aprilie.2016

Iubesc iubirea ce mi-a scris
În suflet cu cărbune-ncins
Ce-n inimă dor mi-a închis
Şi simt că mor.

Iubesc iubirea ce mi-a spus
Că dragostea nu-i doar un vis
Dar sufletul îmi e răpus
De al tău dor.

Mi-e dor de Ochii tai senini
De mina ta ce duios ma mingaie,
Mi-e dor de vorba ta cea blinda
Ce Sufletul si Inima mi-alina.

Iubesc Faptura ta cea Draga
Chipul tau de Inger bun,
Inima ta ce bate tare
Si Sufletelul tau senin.

Iubesc iubirea ce mi-a dat
Fiori şi fluturi în stomac
Pe culmi înalte m-a purtat
Spre infinit.

Iubesc iubirea ce m-a dus
În ceru' înalt prin nori de pluş
Spre soarele ce a apus
Şi-a răsărit.

Iubesc Iubirea ce mi-ai daruit
Si clipele frumoase pe care mi le-ai oferit
Noptile cu Cer instelat
Cind adormeam la tine-n brate,alintat.

Acum privesc,cu Drag la pozele cu noi
Si imi doresc sa te mai intilnesc,
Sa te mai string odata-n brate
Sa-ti Multumesc pentru ce mi-ai lasat.

Amintiri frumoase,bucurii
Visuri ce ma duc departe,
Speranta ca-ntr-o buna zi
Voi fi Iubit,Si-oi mai Iubi,
Cum te-am Iubit pe tine.

As vrea sa cred ca nici tu nu mai uitat
Ca iti mai zboara gindul catre mine,
Ca inca mai pastrezi in Suflet
Clipele traite linga mine.

Cind ti-o fi greu sa te gindesti la mine
Eu am sa-ti fiu aproape cu amea Iubire,
Am sa te string la pieptul meu
Sa nu mai plinga Sufletelul tau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu