Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 27 aprilie 2017

Darurile nopţii
Autor.Gabriel Stoica
Cind noaptea se lasa usor
Si Stelele pe Cer stralucesc,
La tine ma gindesc,cu dor
Si imi doresc sa fi aici,Sa Te Iubesc.
In brate sa te simt cum dormi
Sa-ti mingai parul matasos,
Si sa-ti ascult cu Drag cum bate Inimioara ta
Tirziu in noapte sa fiu rapit de Frumusetea ta.
As vrea Iubita mea sa fi aici
Sa te rasfat,sa te alint,
Sa privim Cerul instelat
Tinindu-ne inbrate neincetat.
Sa-ti daruiesc Iubirea mea
Sa te inbrac in haina ei,
Si sa ramai pe veci amea
Fata cea Dulce a Sufletului meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu