Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 25 aprilie 2017

Pentru tine vreau sa traiesc
Autor.Gabriel Razvan Stoica
25 Aprilie.2017

Pentru tine vreau sa traiesc ,
pentru tine vreau sa iubesc ,
sa visez si sa iert .
Vreau sa.mi las pasii sa gaseasca ei
singuri calea spre inplinirea viselor sau a iubirii.

Pentru tine mi-as da Viata
De-ar fi sa se intimple ceva,
Te-as apara cu trupul meu
Ca nimic sa nu-ti faca rau.

Esti Zana ce o Iubesc
Alintul Inimii mele,
Pentru tine eu traiesc
Tu esti izvorul Vietii mele.

Atit de mult imi doresc
Sa fi tu linga mine,
La bratul meu sa straluucesti
Ingerul drag mie.


Pentru ca numai tu esti in ochii mei , in gandul meu , in inima si sufletil meu ...esti totul , esti peste tot in jurul meu . Daca ma vrei cu adevarat ...inchide doar ochii si asculta ce iti spun ....Te iubesc , te admir , te ador si te doresc numai a mea sa fii mereu ..
Caci Dulce esti tu Fata draga
Ca mine esti si tu,
Ai Sufletul plin de caldura
Te rog spune da te ador.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu