Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 9 aprilie 2017

Si daca as fi
Autor.Gabriel Stoica
9 Aprilie 2016
Și dacă aș fi mut,
Aș învăța să vorbesc
Și ți-aș spune tot absolut,
Caci te iubesc.
Și dacă aș fi orb,
Tot aș putea să-ți admir
Ochi tăi mari
Și frumusețea ta de trandafir.
Si daca ar fi cu putinta
Si nu ai cer lui Dumnezeu prea mult,
Las ruga sa te aduca linga mine
Sa fi aici,ca-n gind.
Si de-as putea si mi-ai da voie
Te-as lua in brate si te-as rasfata,
Ti-as sterge lacrima ce-ti curge pe obraz
Si-as cauta sa-ti pun in palme,Luna,Soarele si fericirea.
Și dacă ar fi să aleg
Dintre tine sau un renume,
Niciodată nu am să neg
Ca tu ești tot ce am pe lume.
Cred ca nimic nu e intimplator
Ca toate au un scop in lume,
Ca Dumnezeu a facut ca eu sa te cunosc pe tine
Si impreuna sa incepem o Viata noua.
Si tu si eu am suferit
Am plins pentru ca am Iubit,
Ne-am pus Sufletele in palmele cui nu a trebuit
Iar ei nu au apreciat si le-au ranit.
Eu nu-ti promit ca luna iti voi darui
Nici Soarele ca am sa-l pun noaptea sa straluceasca,
Dar tot ce pot sa fac eu pentru tine
Sa-ti daruiesc Inima mea plina de Iubire.
Nu caut sa te amagesc
Nici cind eu n-am sa te ranesc,
In tine vad un Suflet bun
Mi-ar place sa-mi fi tu al meu Inger bun.
Si Viata intreaga fericiti sa fim
Mereu noi doi ne despartiti,
Sa uitam de necazuri si probleme
Sa fim frumosi ca doi Copii.
Nu-ti fie teama de Iubire
Nu-ti fie teama nu-ti fac nici un rau,
Vreau doar sa te fac sa zimbesti
Caci tu esti un boboc de Floare,
O Fata Dulce,Zana din povesti.
Poate ca soarta asa a vrut
Ca noi sa ne cunoastem,
Si s-o luam de la inceput
Pe drumul Vietii astea minunate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu