Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

sâmbătă, 8 aprilie 2017

El si ea
Autor.Gabriel Razvan Stoica
8 Aprilie.2017

Pe o banca intr-un parc
Stau certindu-se intruna.
Doi Iubiti frumosi.suavi
Dar putin ca-m suparati.

Ea al cearta-l dojeneste
Tipa mult ai povesteste.
El pare ca-m plictisit
Si priveste in abis.

-Nu m-auzi cand iti vorbesc?
Spune Fata suparata.
El ai spune- Te Iubesc
De ce esti asa nervoasa?.

Fata-i striga cu uimire
-Ce-am vorbit eu pinacum?,
-Nu stiu Draga zise el
Cred ca m-am pierdut pe drum.

-Chiar as vrea si eu sa stiu
De ce ne certam de-o ora?,
Fata ai raspunse-n graba
-Cum nu sti de mine nu-ti mai pasa?.

Nu m-ai mai dus la un Mall
Nici la Club de fite tari.
Nu mi-ai mai luat un parfum
Hai sa mergem in vacanta.

El raspunde.-Draga mea
Uite ce am pentru tine.
Un bilet de Avion
Maine mergem in Maldive.

Fata iute-i sare-n brate
Si cu foc ea al saruta.
Te Iubesc ai spune tare
Esti un dulce de Baiat.

Asa dar indragostitii
Se certau din nu stiu ce.
Dar biletele aduse
A Adus linistea-n Rai.

Daca vrei sa fi Iubit
Cauta sa ai la tine.
Carduri.Conturi cat mai multe
Si vei fi un fericit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu