Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 27 aprilie 2017

Noapte de Iarna
Autor.Gabriel Stoica
E Noapte afara ninge linistit
Frigul inghiata totul imprejur.
La tine-n brate eu sunt linistit
Sunt rasfatat si fericit.
Tu imi dai liniste si mingaiere
Iubire Dulce-mi daruiesti.
Esti linga mine si imi dai putere
Esti Ingerasul meu venit din Cer.
Priveste fulgii cum plutesc
Se-ating de geam si iti zimbesc.
Si vor sa scrie o poezie
Despre noi doi Dulce Iubire.
Hai sa esim afara-n noapte
Sa alergam ca doi Copii.
Sa inghetam si sa te string in brate
Sa te incalzesc cu vocea Inimii.
Tu faci.ca noptile sa fie mai frumoase
Luna sa se transforme-n Soare.
Si Iernii tu ai dai culoare
Zapada alba straluceste-n noapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu