Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

vineri, 7 aprilie 2017

Ia-mă de mină Iubito
Pe malul Mării să alergam.
Să privim Luna ce se oglindeste,-n Mare
Să te îmbrățișez si să îmi dai o sărutare.
Să te privesc,să te atmir că ești Frumoasă
Cu Valurile Marii să îți scriu că Te Iubesc,
Aceasta să fie noaptea noastră
Ce pe noi ne va lega pe veci.

Nu mă satur să te privesc
Te string in brațe ce mult Te Iubesc,
Si-ti ascult Inima cum bate
Aceasta e cea mai Frumoasă noapte.

De Inima si Suflețelul meu tu te-ai lipit
Ești cea mai Dulce Fata,Îngerașul meu Iubit,
De tine eu sunt dependent
Sunt Fericit că Te Iubesc.

De cînd tu lingă mine ai venit
Eu am aflat ce-i Fericirea,
Din noapte ai făcut să fie zi
Îți Mulțumesc Iubirea mea.

Autor. Gabriel Stoica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu