Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 25 aprilie 2017

Am gasit in tine tot ce imi doresc
Autor.Gabriel Razvan Stoica
25 Aprilie.2017

Am Iubit si pentr-o clipa fericit am fost
Am trait si am visat frumos,
Dar cand poezia sa sfarsit
Am plins mult si-am suferit.

Mi-am pierdut increderea in mine
In Iubire si-n tot cei frumos,
Dar te-am intilnit pe tine
Si mi-ai aratat ca pot sa lupt.

Mi-ai pus Iubirea in Inimioara
Mi-ai redat zambetul,Veselia,
Mai facut iar sa traiesc frumos
Tie-ti datorez Iubirea.

Tu esti tot ce imi doresc,cu-adevarat
Sufletul frumos si cald,
Tu esti Zana mea cea buna
Tot ce astazi am mai drag.

Te ador si te Iubesc din Suflet
Esti lumina ce-mi calauzeste pasii,
Pentru mine esti minune
Ingerul ce e tot timpul linga mine.

Am sa Te Iubesc mereu
Din Inima si Sufletul meu,
Iti marturisesc sincer Iubito
Tu esti Sufletelul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu