Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 25 aprilie 2017

In amurg de seara
Autor.Gabriel Razvan Stoica
25 Aprilie.2017

Esti frumoasa in amurg de seara
Scumpa,Dulce si suava,
Ochii tai patrunzatori
Mi-au pus Inima pe foc.

Da-mi mina frumoasa Fata
Te rog sa ma insotesti,
Hai la o plimbare-n noapte
Luna s-o privim in doi.

Sa te string tare in brate
Sa ma joc in parul tau,
Sa-ti privesc Ochii frumosi
Si sa iti spun tot.

Ca mi-esti draga,Te Iubesc
Ca tu-mi esti izvorul Vietii
O Cat de frumoasa esti
Dulce Zana din Povesti.

Raza luni sa coboare
Peste noi inbratisati,
Iar murmurul de izvor
Cantec dulce sa ne-asculte.

Iar apoi tirziu in noapte
Cand Florile toate dorm,
Eu sa te cuprind in brate
Sa te string la pieptul meu.

Si usor mergem spre casa
Luna ne insoteste-n noapte,
Te asez cu drag in pat
Si iti cant un cantec dulce.

Sa adormi tu ca un Inger
Mica Floare in bratele mele,
Si sa te sarut pe frunte
Sa iti soptesc la ureche,
Te Iubesc,comoara dulce.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu