Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

joi, 27 aprilie 2017

Dece esti trista si plingi?
Autor.Gabriel Stoica
27 Aprilie.2016
Dece esti trista,Dece plingi?
Inger Divin,Zana frumoasa,
Ai Ochii asa frumosi,Asa senini
Este pacat sa nu zimbeasca
Nu mai fi trista tine capu sus
Florile toate iti zimbesc,
Sunt linga tine Fata Frumoasa
Si vreau sa te alint,Sa te ocrotesc.
Am sa-ti iau Inima in palme
Am s-o mingai si am s-o ocrotesc,
Sa bata tare cu Iubire-n piept
Sa fie toata un zimbet.
Sunt multi cei,ce te-au suparat
Ce te-au tradat si te-au dezamagit,
Dar am sa-ti fiu mereu aproape
Si am sa Te Iubesc sincer,Inger Divin.
Am sa am grija sa zimbesti
Sa adormi mereu la mine-n brate
Si am sa te Respect Ingerul meu
Tu ai sa fi o rasfatata.
O Dulce-a mea Frumoasa Floare
Esti o minune pe pamint,
Am sa ma straduiesc pe Cerul tau mereu sa fie Soare
Iar tu ai sa fi Ingerasul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu