Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

luni, 24 aprilie 2017

Saruta-ma si taci
Autor.Gabriel Stoica
24 Aprilie.2016

Tu esti Ingerasul meu
Pe care-l Iubesc din Suflet,
Tu imi aduci fericire
Si imi dai zile senine.

Tu mi-ai dat o noua Viata
Mai facut iar sa zimbesc,
Hai vino la mine-n brate
Sa te alint,sa Te Iubesc.

Tu taci! Acum lasă inima ta
Să vorbească , să strige
Ascultă cum bate în ritm cu a mea
Atunci când sărutul de buze se-atinge.

Închide ochii cu tot cu pleoape
Sărută - mă încet de mă faci
Să simt răsuflarea tot mai aproape
Nu-mi spune nimic, sărută și taci.

Si ia-ma cu tine in lumea ta de Zana
Sa nu-mi dai drumu din mina,
Mereu sa imi fi aproape
Si sa ma ti la tine-n brate.

Am sa am grija de Inima si Sufletul tau
Sa le feresc de tot ce-i rau,
Si am sa fac,ca Ochii sa nu plinga niciodata
Tu ai sa fi Regina mea cea Draga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu