Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 26 aprilie 2017

Vino Iubire
Autor.Gabriel Stoica
26 Aprilie.2016

Acum în noapte mi-e dor de tine
Vino Iubire să-mi mingai somnul.
Să-mi alini Inima din piept ce bate pentru tine
Și să mă ti în brațe.unde-i cald si bine.

Vino Iubire să privim Ceru-nstelat
Și luna să ne zimbeasca.
Vintul să sufle în părul tău
Iar eu să te string în brațe.

Sa stam împreună pe malul mari
Si valurile să ne șoptească.
Povestea noastră de Iubire
Sa-ti spună si ea ca ești Frumoasă.

Și pe nisipul de pe plaja
Să-ți scriu o Poezie.
In care sa spun tuturor
Ca tu ești marea mea Iubire.

Vino acum te-astept cu Drag
Hai vino lingă mine.
Dorul îmi stringe Inima
Îmi trece doar lingă tine.

Și să adormi la mine-n brațe
Sub mângâierea mea.
Întreaga noapte să-ți aud inima cum bate
Să fiu răpit de frumusețea ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu