Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 26 aprilie 2017

Nu te mai las sa pleci
Autor.Gabriel Stoica
26 Aprilie.2016

Ai venit cu mingaiere
Inima sa imi opresti din plins,
Si mi-ai dat dinou putere
Sa zimbesc,Sa tin capu sus.

Tu mereu esti linga mine
Si ma rasfeti,Ma Iubesti,
Faci ca Soarele pe Cer sa fie
Chiar de-i noapte.

Acum ca esti linga mine
Nu te las nici,cind sa pleci,
Esti O Floare pentru mine
Tin la tine,Te Iubesc.

Tu esti aier pentru mine
Inima din pieptul meu,
Sa nu pleci de linga mine
Ca eu nu voi mai fi eu.

Of Iubire scumpa Floare
Zana buna din Povesti,
Esti lumina pentru mine
Te Iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu