Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 19 aprilie 2017

Nu pot uita
Autor.Gabriel Razvan Stoica
19 Aprilie.2017

Nu pot uita acele clipe minunate
Din ziua-n care m-am indragostit.
Cand te-am zarit in cale
Ce dulce si frumoasa tu erai.

Ochii tai senini.Albastrii
Ma fermecau si fascinau.
Dulceata buzelor tale catifelate
Le simt si-acum gustul lor bun.

Nu pot uita Iubirea noastra
Noptile albe pline de Iubire.
Nu pot sa mi te scot din minte
Mereu te vad si te aud spotindu-mi.

Iubirea pura izvorata din Inima
N-o poti uita nici alunga.
Si-acum mai am poze cu tine
Si imi apari in vis noaptea.

M-as bucura sa nu ma fi uitat nici tu
Sa mai fiu intr-un colt din Inimioara ta.
Macar o clipa sa iti amintesti
Ca-m fost odata impreuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu