Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

miercuri, 19 aprilie 2017

Buna seara Iubito
Autor.Gabriel Stoica
19 Aprilie 2016

Amurgul serii se lasa incet
Iubito esti asa Frumoasa,
Nu ma mai satur sa te privesc
Esti cea mai Dulce,Creasa.

Ia-ma de mina,hai sa ne plimbam
Luna sa ne zimbeasca,
Asta sa fie seara noastra
Seara cea mai frumoasa.

Sa privim Cerul instelat
Si vintul sa ne mingaie,
Sa iti aduc Florile-n dar
Parfumul lor sa te alinte.

In brate sa te iau si sa intram in marea cea albastra
Sa fi tu Zeita mea Sirena cea frumoasa,
Sa te sarut cu Drag si dor si sa te string in brate
Caci tu esti Universul meu,Inima ce in piept imi bate.

Buna seara Iubito Ingerul meu pazitor
Tu imi aduci in Viata lumina,
Doar tu ma mingai mereu
Esti Fata cea Draga mie pe care o Iubesc,
Buna seara Iubito,sunt mindru ca mai ales.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu