Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 18 aprilie 2017

Plinsul si tristetea vor fi sterse
Autor.Gabriel Razvan Stoica
18 Aprilie.2017

În ochii tăi, iubito, m-am pierdut,
Prin ei o vreme lung-am rătăcit,
Tristeţea lor sărată m-a durut
Cum doare orice suflet părăsit.

An ei am vazut suferinta
Tristete un ocean de lacrimi mult a curs,
Vreau eu sa-i umplu de lumina
Iubito te ador in fiecare zi.

Si-am ascultat glasul Inimii tale
Mi-a povestit cu lux de amanunt tot ce-a trait,
Cat de mult ai plins,Zile amare
Te rog ridica-ti capul,Meriti sa zambesti.

Pe buze sărutul meu apasă
De multe ori în dulce nesfârşit,
Fie că suntem sau nu acasă
Mi-e dor să te sărut la infinit.

N-am sa mai las o lacrima sa-ti curga
Si nimic rau sa nu te-atinga,
Am sa te string in brate si-am sa te alint
Gata cu plinsul,Sa sfirsit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu