Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

marți, 18 aprilie 2017

Credeam in noi
Autor.Gabriel Razvan Stoica
18 Aprilie.2017

Credeam în nopţi sub clar de lună.
Şi-n cântece duioase de amor.
Credeam c-atunci când ne ţineam de mână,
Pământul mi-este cerul şi-am aripi să zbor.

Credeam in tine,Te priveam ca pe o Zana
Tu erai Soarele,Lumina,Zilele senine,
In tine imi gaseam putere
Si te Divinizam in Poezie.

Credeam că marea n-are capăt.
Şi vântul are aromă de smochin.
Credeam că ochi ţi-au pălit în treacăt.
Şi chipu-ţi mi-e icoană, să mă-nchin!

Credeam ca Viata-ntreaga vom fi impreuna
Ca imi vei fi pe veci Regina,
Eram indragostit de tine
Mai mult cu fiecare zi ce va sa vina.

Credeam că soarele o să rasară.
Şi lumea-i învelită-n curcubeu.
Credeam că visele nu pot să moară.
IAar glasul tău îmi va vorbi mereu.

Atitea visuri si sperante am trait
Am crezut mult in noi si-anoastra Iubire,
Credeam ca impreuna,Amindoi
Vom fi ne despartiti pe veci.

Credeam, credeam...
Mi-e gândul în derivă.
Cum am putut să ştiu fără să văd?
Sublime nopţi, când mă credeai naiv!
Dar azi iubita mea..
Azi nu mai cred deloc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu