Despre mine

Fotografia mea
Va invit in lumea pura a Poeziei,..Lasa-ti gandurile sa zboare,Lasa-te purtat pe aripile visurilor Inchide Ochii citind Poezia si te vei regasi intr-o lume de Poveste...Traieste frumos,Gandeste pozitiv si fi optimist..Invinge tristetea cu zimbete,Ignora rautatea si plateste cu bunatate celor ce te dujmanesc..Bucura-te de tot ce te-nconjoara..Fi un Om bun.Cu Drag.Gabriel Razvan Stoica

duminică, 19 martie 2017

Vorbesc,cu Luna si cu Stelele
Doar ele îmi ascultă gindurile.
Le spun că-mi este dor de tine
Vino aici,fi lingă mine.
Vreau să te alint in brațe să te string
Si să primesc altau sărut,
Si mingaierea ta cea fina
Sa-ud vocea ta cristalină.
Doar lingă tine eu sunt Fericit
Sunt răsfățat si sunt Iubit,
Tu ești o Floare minunata
Cel mai Frumos Boboc de Fata.
Eu te-am Iubit si Te Iubesc,curat
Te port in Suflet si te ocrotesc,cu Drag,
Tu ești o Zină minunata
Cu Suflet bun si Inimă curata.
Lumina-n Viață mi-ai adus
Mi-ai deschis Ochii cu Iubirea ta,
Mai învățat să rid si să zimbesc
Să spun din Suflet Te Iubesc.
De cînd tu ai plecat de lingă mine
Îți simt lipsa si-mi este greu,
Plînge Sufletul si Inima in mine
Undeiesti Îngerașul meu?
Cine Te mai Iubește cum Te Iubesc eu?
Cine te mai răsfăța așa ca mine?
 Mi-e dor de tine si mi-e Greu
Cu gindul sunt la tine Fata.
Am plîns,am suferit,te-am căutat
Si mi-am dorit să fiu cu tine,
Dar ai plecat nu ți-a pasat
De Iubirea mea pentru tine.
Ori unde ai fi eu îți doresc
Să fi veselă să zimbesti,
Să ai parte de Fericire
De tot cei bun si de Iubire.
Autor.Gabriel Stoica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu